Lindahls Kvarg

2013 lanserade Lindahls sin första kvarg och inom kort blev det en stor succé! I dagsläget är de ledande på marknaden för kvargprodukter och de utvecklar ständigt sitt sortiment för att gynna alla kvargälskare.  

 

Uppdrag:

Vårt samarbete med Lindahls inleddes år 2015 med dunder och brak efter en vinst i tävlingen “The Social Media Show Off”! Priset innebar startskottet för vårt samarbete med Lindahls Mejeriprodukter AB.

 

I slutet av augusti 2015 lanserade vi Lindahls Kvargs egna Facebook-sida och Instagram och det rasslade till i följarskaran redan från dag ett. Under en längre tid har vi arbetat med det löpande innehållet samt annonsering av Lindahls Kvarg. Vi arbetar stenhårt för att skapa relationer med deras konsumenter och för att göra Lindahls Kvarg till top of mind när det kommer till proteinprodukter.

 

Under 2016 har vi även utvecklat samarbetet med en ambassadörsdel, där vi samlat ett gäng kvargälskare som hjälper oss att sprida budskapet om Lindahls Kvarg.

 

Genomförande:

Genom kreativt innehåll marknadsför vi Lindahls Kvarg mot relevanta målgrupper och engagerar dessa i Lindahls som varumärke och produkt. Genom våra ambassadörer når vi nya målgrupper och får möjlighet att presentera kvargen i kvargälskarnas vardag.

 

Resultat:

2015

29 700 000 gånger visades budskapet
15 200 000 total räckvidd
1 100 000 inläggsinteraktioner

2016: Pågående

 

Tjänster: Expertstöd, Annonsering, Innehållsskapande, Ambassadörsarbete & Kundtjänst 

 

balans1 PäronProtein FunkyMjolkpanelProteinbars